Szolgáltatások

Pályázatírás és pályázati menedzsment

Teljeskörű megoldást kínálunk az igény megfogalmazásától egészen a fenntartási időszak lezárásáig. Ez jelenti az igény megfogalmazását és „lefordítását a pályázat nyelvére”, a megfelelő konstrukció megkeresését, a pályázat összeállítását és benyújtását, a megvalósítás végigkísérését, az elszámolást és a fenntartási időszak lezárását.

A pályázati profilunk elsősorban a vállalkozások részére szóló vállalkozásfejlesztési (eszközbeszerzés, telephelyfejlesztés), kutatás-fejlesztési és energetikai (napelem vagy komplex energetika) konstrukciókra terjed ki, de a hazai pályázati rendszerben alapvetően bármilyen konstrukcióval megbírkózunk.

A fontosabb lakossági konstrukciókkal (pl. otthonfelújítási program, napelemes/komplex energetikai pályázat) is foglalkozunk.

SZOLGÁLTATÁSI TERÜLETEK

Teljes/részleges pályázati portfólió menedzsment:

nagyobb cégeknek, cégcsoportnak nyújtottunk, illetve nyújtunk jelenleg ilyen szolgáltatást, a tevékenység az ügyfél teljes pályázati állományának a kezelésére (futó pályázatok menedzsmentje, új pályázatok benyújtása) kiterjed. A modell cégspecifikus, a „részleges” variáns, hogy az ügyfél alapvetően rendelkezik pályázati menedzsment infrastruktúrával és ezt támogatjuk szakértői közreműködéssel, illetve egyes részfeladatok elvégzésével. A teljes körű változat esetében az ügyfél nem rendelkezik pályázati kompetenciákkal, ebből adódóan a pályázati menedzsment feladatokat teljeskörűen mi látjuk el. Mindkét esetben szorosan együttműködünk az ügyfél funkcionális szervezeti egységeivel (pl. könyvelés, szakmai terület).

A menedzselt projekt portfólió eddigi legnagyobb volumene: 30+ futó projekt ~ 5 Mrd Ft projektérték.

Menedzselt projektek: eszközbeszerzés, telephelyfejlesztés, naperőmű telepítés, kutatás-fejlesztés és termékfejlesztés, vállalati energetika (napelemes rendszer telepítése és komplex energetika). Konstrukciók: vissza nem térítendő (vnt) és kombinált (vnt és hitel) konstrukciók, önálló hitelprogramok.

A folyamat szinte minden eleménél csatlakoztunk már be, adtunk be új pályázatot, kezeltünk már meglévő portfóliót, de kezeltünk már csak fenntartási időszakot is és persze tüzet is oltottunk már.

Eseti céges pályázatok:

A pályázati portfólió menedzsmentje mellett eseti pályázatírói feladatokat is vállalunk, ez vonatkozhat egy adott pályázat menedzsmentjére, vagy valamilyen pályázati, pályázattechnikai részfeladat ellátására.

Lakossági pályázatok:

Az igen népszerű lakossági napelemes/komplex energetikai pályázatok, illetve az otthonfelújítási program területén jelentős tapasztalatokkal rendelkezünk, összesen tízes nagyságrendű ilyen pályázatot nyújtottunk be, illetve kezelünk jelenleg is.

Szolgáltatások

Üzleti szolgáltatások

Vállaljuk akár egy egyszerű kiadás/bevétel terv összeállításától egészen komplex projektek üzleti tervének elkészítéséig az üzleti tervezési feladatokat, készüljön az elkészítendő anyag belső használatra, döntéstámogatáshoz, döntéshozók részére javaslattételhez vagy bank/finanszírozó részére pl. hiteligényléshez.

Szolgáltatások

Számviteli, adózási és ügyviteli megoldások

Profilunk alapvetően a kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok, de egyéni vállalkozói igények kiszolgálására is nyitottak vagyunk.

SZOLGÁLTATÁSI TERÜLETEK

Könyvelés, adótanácsadás:

Vállaljuk a mindennapokban „könyvelőinek” tekintett feladatok teljes spektrumát, legyen az számviteli politika kialakítása, számviteli szabályzatok elkészítése, gazdasági események főkönyvi rögzítése, beszámoló összeállítása és közzététele, bevallások (pl. bérek- és járulékaik, ÁFA, iparűzési adó, stb.) összeállítása és beküldése, bérszámfejtés vagy pedig adózási ügyekben való tanácsadás.
Itt is felhívjuk rá a figyelmet, hogy könyvelni kell, mert jogszabály adott esetben kötelez rá, viszont ezen túlmenően azért is érdemes, mert hasznos tudni, hogy mi történik a cégben. A jogszabályi „kötelezőn” túl igény esetén kialakítunk és működtetünk egy olyan riportálási rendszert, amely az ügyfél igényeire szabott információkat és kimutatásokat az igényelt időközönként biztosítja, ezzel is támogatva a mindennapi működést és döntéshozatalt.

Ügyvitel támogatása:

Az adminisztráció sokszor időigényes, kellemetlen feladat és senki sem csinálja szívesen. Mi sem. Viszont a működés elengedhetetlen része és adott esetben a megfelelő iratok birtokában sok vita megspórolható. Segítséget tudunk nyújtani benne, hogy mit hogyan kell/lehet/célszerű dokumentálni, illetve igény esetén a megfelelő szerződéseket, teljesítés igazolásokat, határozatokat vagy egyéb dokumentumokat elő is készítjük az ügyfél részére.

Cégügyek:

Széleskörű ismeretekkel rendelkezünk a gazdasági társaságok mindennapjaival kapcsolatos ügyekben. Ismerjük a jellemző cégformákat, a rájuk vonatkozó cégjogi szabályokat, előnyeiket-hátrányaikat, a működésük általános jellemzőit, a cégek létrehozásának, átalakulásának és megszűnésének folyamatát. Igény esetén tanácsadással segítjük az alábbi folyamatokat (a teljesség igénye nélkül): cégalapítás, átalakulás, tulajdonosi szerkezet átalakítása, cég megszüntetése.